Ulrika Pernler - Dartagnan Dos Pardinhos

24.04.2017

Jag heter Ulrika Pernler, är senior och färdigkvalad och satsar på att kunna starta i Riksmästerskapen 2017 tillsammans med min Luistano Dartagnan Dos Pardinhos. Vi tävlar för arrangörsklubben Uppsala Ponnyklubb.

Vi startade två tävlingar i Medelsvår Klass förra året, vilket var Dartagnans första säsong på tävlingsbanan. I år satsar vi på att komma ut lite mer. Först i Medelsvår klass och om allt går väl gör vi också nån start i Svår Klass. Vilken av klasserna vi rider i RM får tiden och resultaten utvisa. 

Jag har tidigare tävlat framgångsrikt i Svår Klass på min Lusitano Unico. Men han är pensionerad nu och tävlar i lägre klasser med ny ryttare. 

Min hemsida finns på  https://ulrikapernler.se/ 

Uppsala PK

BESÖK OSS

Vaksala-Lunda:33   75594 Uppsala

RING OSS

018-317103

SKRIV TILL OSS

upk@telia.com

Öppettider

MÅNDAG - FREDAG

07:00 - 21:00

LÖRDAG

07:00 - 16:30

SÖNDAG

07:00 - 20:00

Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång