Ellen Lindberg- Fascinio

29.06.2017

Hej! Jag heter Ellen Lindberg och är 17 år. Jag kommer att starta RM med min lusitanovalack Fascinio som är 7 år. Vi är helt nya inom WE, vi gjorde vår debut i år och vi tycker denna gren är riktig rolig efter att endast ha tävlat dressyr förra året. Nu känns det som vi verkligen hittat vår grej!

Vi har tränat hemma med min mamma som hjälp och tränare, och även för Johanna Nygren de gånger hon kommit upp till oss i Dalarna ifrån Kungälv.

Vi tävlar för Avesta ridklubb och kommer att starta Lätt B.

Jag och Fascinio bor under skolterminerna i Rättvik (12 mil hemifrån) där jag går på Stiernhööksgymnasiet och har honom med mig. Där har vi det jättebra och lär oss massor. Nu har jag gått första läsåret där och har två läsår kvar. 

Uppsala PK

BESÖK OSS

Vaksala-Lunda:33   75594 Uppsala

RING OSS

018-317103

SKRIV TILL OSS

upk@telia.com

Öppettider

MÅNDAG - FREDAG

07:00 - 21:00

LÖRDAG

07:00 - 16:30

SÖNDAG

07:00 - 20:00

Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång